Avatar billede claesriis Nybegynder
18. november 2007 - 06:01 Der er 1 kommentar

VIDEO redigeringsprogram til sløring af nummerplade m.m.?

Findes der et SW-program (til amatørbrug), der kan sløre ENKELTE objekter på en videofilm, eksempelvis en bilnummerplade, uden at hele bilen sløres. Der må også gerne sættes et sort felt ind i stedet.

Programmet skal også gerne kunne beskære billedfeltet; helst ikke bare proportionalt/procentuelt på alle ledder, men ved at skære i top/bund eller en af siderne alene.

Hvilket prisniveau ligger et eventuelt program i?
Avatar billede fallingdown Nybegynder
19. november 2007 - 08:29 #1
det er præcis sådanne et program jeg skal bruge!!! help anyone???