Avatar billede qufel Nybegynder
18. november 2007 - 15:40 Der er 7 kommentarer

Køb af nyt tv

Jeg skal have mig et nyt fladskærmstv. 32"
Jeg har kigget meget på følgende:

Samsung Samsung LE32M87BD

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=388891

Er der nogle der kan råde eller fraråde mig dette køb? Håber I har styr på det. På forhånd tak.
Avatar billede mortensen Nybegynder
18. november 2007 - 15:46 #1
http://www.medion.de/md30325/dk/flash.html
ville jeg vælge. Det kan købes i Aldi fra på onsdag til 4499.- Og hvis du ikke er tilfreds kan du returnere det indenfor en måned og få pengende tilbage
Avatar billede mortensen Nybegynder
18. november 2007 - 15:49 #2
Bemærk prisen er inklusiv vægholder. Og er selv meget tiltreds med kvalitet og service fra Medion
Avatar billede larksen Nybegynder
18. november 2007 - 17:00 #3
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/LWD400-SISHSE_(Wupti).html. ved ikke lige om det er for stort til dig. Synes selv at det er meget billigt taget i betragtning af at der også føler vægholder med.
Larksen
Avatar billede qufel Nybegynder
18. november 2007 - 17:29 #4
Forskellen ved Sodium'et og samsung'et er at der ved samsung er
Lys: 550 cd/m2
Kontrast:8000:1

hvor der ved Sodium er:
Lys: 500 cd/m2
Kontrast:1000:1

Det er da en stor forskel i kontrasten.
Avatar billede lzs Nybegynder
18. november 2007 - 20:44 #5
Jeg ville tage det som du selv linker til, det er helt klart en af de mere vellykkede samsung modeller :D
Avatar billede japping Nybegynder
19. november 2007 - 08:55 #6
Jeg er enig med lzs.

et ser ikke ud til at zandyx's Medion har digital tuner. Det er et must da der slukkes for det analoge signal i 2009.
Avatar billede mortensen Nybegynder
05. maj 2010 - 04:29 #7
Håber du har fundet en egnet TV, så du ka lukke spørgsmålet !