Avatar billede ghost21 Nybegynder
18. november 2007 - 16:10 Der er 2 kommentarer

Hjælp til Fransk oversættelse

Hej

Jeg vil høre om der er en venlig og dygtig til fransk sjæl der vil oversætte det her:

"I dag foretrækker mange unge at gå i gymnasiet. Disse 3 år er vigtige for dem. De modnes, og de har tid til at tænke på deres fremtid.

Engang var det naturligt, at de unge valgte det samme som deres forældre. Men nu er der flere forskellige muligheder, og det er svært at vælge en uddannelse og en karriere.

Hvis en elev har brug for hjælp, kan han henvende sig til en erhvervsvejleder der tager med ham. Sammen laver de en fremtidsplan."

Jeg kvittere med 200 point til den der vil være godhjertet herop til jul :-)
Avatar billede steen--madsen Juniormester
18. november 2007 - 23:44 #1
Avatar billede ghost21 Nybegynder
19. november 2007 - 10:18 #2
har tjekket siden ud. Meeeeen er nu ik helt optimalt. Håber stadig på at der en venlig sjæl som er god til fransk, og som vil hjælpe