Avatar billede loonitun Juniormester
19. november 2007 - 17:31 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

fejlkode 100000ea

Hey jeg har et problem,
Jeg har købet et 7600gs grafikkort og smidt i min computer jeg har derefter formateret og geninstalleret alt.

mit problem er bare jeg oplever den fryser, crasher o.l med en fejlcode der lyder

Fejlkode 100000ea, parameter 1 84a347f0, parameter 2 8556e148, parameter 3 f7a17cb4, parameter 4 00000001.

jeg ved hvad det er men kender ikke en løsning?

nogle der kan hjælpe her ?
Avatar billede peet-49 Novice
19. november 2007 - 17:34 #1
Avatar billede haverslev Novice
19. november 2007 - 17:35 #2
Avatar billede loonitun Juniormester
19. november 2007 - 17:56 #3
syntes ikke rigtig jeg kan læse nogle løsninger på mit problem, i de der links jeg har nemlig nyste driver der ikke tidligere drivere... bios er sat op rigtig og har jo sp2.

ang. mircosoft support, så løser hardware acceleration ikke mit problem.. så må vel se om jeg kan få et nyt kort?

eller er der ikke nogle løsninger ellers?
Avatar billede peet-49 Novice
19. november 2007 - 18:15 #4
Prøv driver fra producentens side istedet.
Avatar billede loonitun Juniormester
19. november 2007 - 18:38 #5
det er det, det er den driver jeg finder på nvidias side som jeg bruger..

http://www.nvidia.com/object/winxp_163.75.html <--denne der

og som jeg ser det er det den der høre til mit geforce 7600 gs ?
Avatar billede haverslev Novice
19. november 2007 - 18:49 #6
Nu har jeg været de første 10 sider igennem på google, med denne 100000ea fejl, jeg har ikke fundet en løsning på problemet
http://www.google.dk/search?q=100000ea&hl=da&start=90&sa=N

Jo den driver er til dit kort, men har du ikke en cd der var med kortet?
Hvis ja, så prøv at installere den driver, det er ikke altid de nyeste er de bedste.
Hvis den så kører perfekt, så vent med at opdatere til den nyeste, til der kommer en ny version igen
Avatar billede loonitun Juniormester
19. november 2007 - 21:43 #7
okay jeg prøver at smide den ældre på... ellers må jeg tage kontakt til dem der har sendt mig kortet da det er en af de løsninger mictosoft selv skriver...

Jeg spurgte osse herinde, da google ikke gav svar :(

men siger mange tak til alle der har hjulpet nu ville jeg prøve med anden driver.
Avatar billede loonitun Juniormester
19. november 2007 - 22:52 #8
hmm desværre løste det heller ikke mit problem at installere den ældre driver.

jeg ville kontakte den virksomhed jeg købte kortet af da det osse kan være fejl på det i følge ms support...

tak for hjælpen alle
Avatar billede loonitun Juniormester
30. november 2007 - 19:12 #9
hej har fået et nyt kort nu men ville gerne give point til jer så hvis i gider smide svar ville det være godt

ps undskylder for lang vente tid
Avatar billede haverslev Novice
30. november 2007 - 20:00 #10
godt det virker igen :-)