Avatar billede waite Nybegynder
20. november 2007 - 19:11 Der er 4 kommentarer

Trimme Vista

En bekendt af mig har købt en Acer notebook med Vista Home basic od med kun 512 ram i maskinen! Hun klager over den er langsom hehe. Så der jeg spørger! hva kan man gøre for at trimme Vista så den knap er så langsom, da hun umiddelbar ikke  har penge til flere ram.
Avatar billede a1a1 Novice
20. november 2007 - 19:15 #1
downgrade til xp, eller slå alle de fancy ting fra ;o)
Avatar billede vejmand Juniormester
20. november 2007 - 19:23 #2
Avatar billede optical Nybegynder
20. november 2007 - 19:24 #3
Hvis din bekendte ikke vil downgrade, så er der lidt tips til hvad man kan gøre her: http://www.tweakvista.com/VistaPerformanceTweaks.aspx
Avatar billede waite Nybegynder
27. marts 2008 - 12:49 #4
Otical smid et svar, du får points
Takker for hjælpen