Avatar billede gunnaar Nybegynder
22. november 2007 - 16:26 Der er 1 løsning

Pop-up ved Mouse-over i Excel 2007

Hej Eksperter

Jeg sidder med en lang liste med forskellige typer inventar. Jeg har billeder af alt inventaret.
Jeg kan indsætte et hyberlink i Excel, hvor Explorer åbner billedet hyberlinket henviser til i baggrunden.

Det jeg gerne vil have er en lille "pop-up", der altid er forrest og hvori billederne af inventaret skifter alt efter hvilken linje eller hyberlink jeg holder musen over eller klikker på.

Nogle ideer?
Avatar billede gunnaar Nybegynder
26. november 2007 - 12:58 #1
Lukker
Har flyttet spørgsmålet til kategorien regneark/excel