Avatar billede mesterlars Nybegynder
11. juni 2001 - 22:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Timothy McVeigh

Ja så blev han henrettet idag.

Jeg har ikke fulgt så meget med, men i nogle breve han havde skrevet til en avis, lød det som om at han bombede dem for at komme frem med et budskab.

Er der nogen der har fanget hvad budskabet var?
Avatar billede Peter Praktikant
11. juni 2001 - 22:44 #1
at der skulle gøres oprør mod den amerikanske regering.
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. juni 2001 - 22:50 #2
Når folk gør sådan noget, får det mig til at gå ind at afskaffe dødstraf og indsætte tortur istedet.. Eller?
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. juni 2001 - 22:50 #3
Blah!
Når folk gør sådan noget, får det mig til at gå ind for at afskaffe dødstraf og indsætte tortur istedet.. Eller?
Sådan!
Avatar billede mesterlars Nybegynder
11. juni 2001 - 22:53 #4
nomiz < det er jo en hel anden diskussion.

Jeg er nysgerrig efter hvad hans forklaring om budskabet var. Og gerne lidt mere uddybende end opgør mod regeringen.
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. juni 2001 - 22:56 #5
:)
Avatar billede Peter Praktikant
11. juni 2001 - 22:57 #6
han var medlem af en militsgruppe. Deres generelle holdning var, at der skulle holdes øje med regeringen og at der evt. skulle føres krig mod regeringen fordi regeringen havde en skjult agenda. Bombningen skulle militsgrupperne i hele USA så tage som en opfordring til at angribe regeringen.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
11. juni 2001 - 23:03 #7
se evt. DR2 lige nu..
Avatar billede mesterlars Nybegynder
11. juni 2001 - 23:06 #8
OK tak...kigger lige
Avatar billede prodic Mester
12. juni 2001 - 18:51 #9
Avisen som Timothy har skrevet til hedder Buffalo News, mon ikke du kan finde nogle af hans breve online på : http://www.buffalonews.com/

Om ikke andet kommer der i aften en uddsendelse på DR1 kl. 22.00 omkring \"ham\"

http://129.142.53.3/TVGUIDE/Medier/DR/dronline.asp?programtv=DR%201&FindProgram=ja&programid=2882843&genre=Alle&undergenre=&Dag=

Mon ikke du skulle få svar på alle dine spørgsmål der.
Avatar billede prodic Mester
12. juni 2001 - 19:00 #10
Yes 0 point!!