Avatar billede mollez Nybegynder
24. november 2007 - 18:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problem med at få billede fra computer til mit TV

Hej alle sammen

Jeg har et Sharp 37xd1e lcd-tv og vil gerne have billede fra min bærbar over på tvet...

Jeg bruger et almindelig skærm kabel til det med der kommer ikke noget billede, er der nogle som har en ide til noget som kan hjælpe mig?

Svane
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. november 2007 - 20:15 #1
Nu er det ugyggeligt meget info du kommer med... (ironi :))

Hvad gør du for at få billedet over på TV?
Avatar billede mollez Nybegynder
24. november 2007 - 21:36 #2
Jeg har gjort flere ting...

Jeg har prøvet med min bærbar både med HDMI og med VGA kabel og været inde i ati centret hvor jeg har sat den til at klone billedet, jeg har prøvet med et andet tv hvor det virker med det samme...

Så er lidt bange for at det er mit tv som der er noget i vejen med?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. november 2007 - 22:27 #3
Og du vælger CRT only (eller hvad det hedder på din model) via tastatur?
Avatar billede mollez Nybegynder
24. november 2007 - 22:56 #4
ja jeg har prøvet alle tre modes: LCD only, CRT only og LCD + CRT
Avatar billede thov Forsker
25. november 2007 - 14:19 #5
Har du indstillet TV'et til at hente signalet på VGA bøsningen ?
Avatar billede mollez Nybegynder
26. november 2007 - 16:04 #6
ja det har jeg indstillet det til... så ved ikke lige hvad der kan være i vejen
Avatar billede c-holst Novice
29. november 2007 - 11:12 #7
på nogle bærbare skal man trykke en tastekombination "fn og en anden" for at skifte mellem flere skærme
Avatar billede mollez Nybegynder
29. november 2007 - 12:01 #8
Jeg fik selv rettet problemet... men ellers tak for hjælpen
Avatar billede c-holst Novice
29. november 2007 - 12:17 #9
Må vi være nysgerrige og høre hvad du gjorde:-)
Avatar billede mollez Nybegynder
06. december 2007 - 10:16 #10
jeg formaterede min bærbar og så virkede det sku hehe så det har sikkert bare været windows der havde en fejl eller en driver som jeg ikke havde fået opdateret...