Avatar billede jernhesten Nybegynder
25. november 2007 - 11:01 Der er 11 kommentarer

Formatere CD rom

Heej..
Jeg skal Formatere min computer fordi der er nogen problemer..
Men jeg har ingen Windows XP Cd rom.
Er der en anden Mulighed?
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2007 - 11:04 #1
Ja da, men hvordan vil du installere bagefter??
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2007 - 11:07 #2
Download og brænd www.helgec.dk/unik.iso (skal brændes som bootimage) boot op cdèn og kør fdisk og format som vist på http://www.helgec.dk/format_floppy.html
25. november 2007 - 12:54 #3
Hmmm...
... og så ender du med en total TOM computer !
Hvordan vil du så få XP ind igen når "...har ingen Windows XP Cd rom...." ???
Avatar billede eumenides Nybegynder
25. november 2007 - 16:34 #4
Så er der to muligheder. Den ulovlige og den lovlige.

Den ulovlige omtaler vi ikke videre.

Den lovlige findes i flere udgaver.

Den lette: Køb en lovlig XP CD-rom og installer

Den næsten lige så lette: Lån en XP CD-rom og brug din EGEN ORIGINALE og lovlige XP key.

Den i længden svære men gratis metode: Download et gratis styresystem, som f.eks. Fedora og installér det
25. november 2007 - 17:24 #5
Avatar billede eumenides Nybegynder
25. november 2007 - 18:12 #6
Forøvrigt er der også en anden "lovlig" løsning. Du lader være med at formatere din PC og går ind på http://www.spywarefri.dk/forum/default.asp De kan hjælpe dig med at rense din PC og få den til at køre godt igen.

De kan vist også gøre det et sted her på Eksperten, men jeg plejer selv at bruge Spywarefri
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2007 - 10:29 #7
Halloooooooooooo
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2007 - 08:05 #8
Halloooooooooooo
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2007 - 08:44 #9
Hallooooooooooooo
Avatar billede bubbel Nybegynder
21. december 2007 - 22:59 #10
Hent win98 startdisk, har du ikke disk drev så læg den på en usb-key, derefter køre fdisk.
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2008 - 19:50 #11
Hvad med at afslutte denne tråd ??