Avatar billede highlighter Nybegynder
26. november 2007 - 15:09 Der er 4 kommentarer

Scanning til pdf

Hej Eksperten.

Jeg har nogle små problemer jeg ønsker svar på. Og vil være super glad hvis én af jer kan hjælpe mig:)

Som det er nu, bruger jeg også min fotokopimaskine som scanner. Efter scanning af et dokument, åbner jeg word og indsætter 'billedet' og derefter gemmer det som pdf.fil. Findes der ikke en smartere måde, hvorfra man direkte kan scanne til pdf filer?

Jeg søger også en funktion fra fotokopimaskinen hvorfra man kan vælge at scanne et dokument. På nuværende tidspunkt, sker det via pc'en, hvilket kræver en masse renden frem og tilbage.

Kan man gemme de scannede dokumenter på fotokopimaskinens harddisk? Hvis ja, hvordan?

På forhånd 1000 tak for hjælpen

Kathrine
Helle Auto S.A.
Avatar billede highlighter Nybegynder
26. november 2007 - 15:11 #1
Forresten, det er en Canon iR 2270 :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. november 2007 - 21:30 #2
PDFs can be created at the iR 2270 itself and retrieved using Canon’s searchable PDF feature. Also, Canon has developed Mailbox Notification, which stores documents on the device mailbox and emails only the URL to recipients as an attachment for them to retrieve when they need it via the web.

Jeg tror det er på tide at du finder manualen. Den sidder med meget stor sikkerhed i en plastik lomme på siden, eller bag på maskinen.
Avatar billede highlighter Nybegynder
27. november 2007 - 10:10 #3
Det er lige præcis dét jeg ikke kan finde i manualen. Kan du forklare hvordan man gør?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
27. november 2007 - 16:29 #4
Kender ikke den model og manualen kan ikke downloades.

Bedste bud er at spørge en IT supporter, den printer ansvarlige eller leverandøren.