Avatar billede qaaq Nybegynder
26. november 2007 - 18:21 Der er 6 kommentarer

Tilføj julestemning til vores hjemmesides logo

Vi vil gerne have tilføjet noget julestemning til vores logo og evt det omkringværende hvide plads.

Julestemningen kan være sne, en julemand, snemand, juletræer eller lign.

Logoet er 275x65 pixel, og ligger på en hjemmeside.

Budget: ca 300-500 DKK
Skriv venligst kontaktdetaljer i denne tråd.
På forhånd tak.
Avatar billede Kengun Praktikant
26. november 2007 - 21:19 #1
Jeg kan da kigge på det. Klik mit nick for at kontagte mig.
Avatar billede qaaq Nybegynder
26. november 2007 - 23:44 #2
Tak for din henvendelse. Jeg har netop sendt dig en email via din hjemmeside.
Avatar billede j3ppah Novice
27. november 2007 - 10:17 #3
smid logoet til j3ppah (a  t) h o t mail . com
så kan vi da prøve at tage en kigger på det
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
27. november 2007 - 11:08 #4
Hej,

Jeg kan gøre det hurtigt til 400DKK.

Kontakt mig på contact ( at ) needfreelance.com, og hør mere.

Mvh.
Elias Sørensen
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2007 - 16:52 #5
Hej :]

Jeg gør det også gerne for 400 kr, hvis i ikke allerede har fundet en til at gøre det for jer

Med venlig hilsen
Thomas Michaelsen
www.u-man.dk
admin@u-man.dk
Avatar billede mwm77 Nybegynder
04. december 2007 - 17:57 #6
Hej..

Jeg arbejder med 3d programmer som 3d studio max og zbrush og vil gerne kigge lidt på dit logo. Jeg kan se vi snakker om et 275x65px logo, som ikke lige er i den tunge ende. Jeg kan tilbyde dig at lave det for 299kr da arbejdstiden ligger på omkring små 20min hvis jeg virkelig skulle lave det pænt. Du er velkommen til at kontakte mig på "mwm77(a) msn . com", så skal jeg hurtigt få julet jeres logo lidt op.

                    Mvh... Mwm