Avatar billede futurefreak Nybegynder
28. november 2007 - 22:22 Der er 5 kommentarer

God/flot Backpack/Rygtaske til 17 tommer

God/flot Backpack/Rygtaske til 17"

Hej Forum ...

Jeg leder efter en backpack/rygtaske til min nye 17" notebook og vil høre om
I har kendskab til andre og i så fald hvor?
Targus har vistnok en rygsæk-/taske til en 17" notebook, men ved i om der
findes andre gode og smarte løsninger derude?
Gerne et dansk link til en shop som sælger det du/I vil anbefale.

Vh
Avatar billede susan_loessl Nybegynder
28. november 2007 - 22:38 #1
På mit fritidsjob, bruger vi Haglöfs backpacks til computertasker:

http://haglofs.se/prd/visaprod.asp?ID=1125&nid=18&lang=da&CatNr=145&CatNr2=146&xCatNr=&NP=&Q=&HMtrl=&Str=&show=&ak=&nid2=121

Langt link, håber det går...

Det er en super taske synes jeg. Og kan fås i mange farver.
Avatar billede madshammer Nybegynder
28. november 2007 - 23:47 #2
Tynd klient, en notebook, hehe. Sjov misforståelse...

www.shg.dk har nogle udemærkede nogen. De fører Logitech, Targus, og Trust, og så har de en kanon leveringstid - alle lagervare bestil inden 20:17 sendes samme dag - and you can't beat that with a stick!

mvh.
madshammer
Avatar billede komputerdk Mester
29. november 2007 - 07:02 #3
jeg ville nok gå ind på www.edbpriser.dk og finde en forhandler tæt på og se hvad de har.. kan anbefale targus og umates (har selv en targus, en super taske, men er kun til 15,4")

fx http://www.umates.com/dk/sportsbackpack.asp
Avatar billede misterthin Nybegynder
27. december 2007 - 10:09 #4
madshammer , du har evigt ret, det er sikkert misforståelse vedrørende tynd klint <->notebook.  og dog.... Der findes jo faktisk notebooks som tynde klinter, men det var jo nok ikke det som futurefreak tænkte på :-)
Avatar billede futurefreak Nybegynder
29. december 2007 - 22:55 #5
Det blev til en Targus ..

Jeg vil gerne lukke spm., så hvis nogen kunne besvare - så lukker jeg.