Avatar billede tjay8 Nybegynder
03. december 2007 - 14:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nyhedsbrev bliver indekseret som spam

Jeg ved at nyhedsbreve generelt bliver indekseret som spam men jeg ville nu gerne slippe af med det alligevel.
Jeg bruger Jmail til at sende nyhedsbrevene og har før loopet gennem mine nyhedsbrevsmedlemmer ved at lave en mail og tilføje alle medlemmer med Bcc. Dette indikerer typisk spam så derfor har jeg lavet det om så den hiver et medlem ud og så sender den en mail direkte til denne, dereefter hiver den endnu et medlem ud og sender osv.
Den bliver dog stadig indekseret som spam er der nogle der kan hjælpe?!
Avatar billede riversen Nybegynder
08. december 2007 - 20:46 #1
at lave en spf record for domænet du afsender kan måske hjælpe på det i nogle tilfælde.
Avatar billede riversen Nybegynder
08. december 2007 - 20:46 #2
*afsender fra
Avatar billede tjay8 Nybegynder
11. december 2007 - 15:29 #3
hvordan laver jeg en spf record? og hvordan kan den hjælpe
Avatar billede tjay8 Nybegynder
20. december 2007 - 17:33 #4
ingen ideer?!!
Avatar billede riversen Nybegynder
20. december 2007 - 18:32 #5
sorry, havde overset dit indlæg. Hvis du søger på google findes der masser af wizards til spf record.

En SPF record fortæller hvilke IP adresser der er gyldige som afsender af mails fra domænet.
Avatar billede tjay8 Nybegynder
21. december 2007 - 10:24 #6
jo men mailsne bliver sendt og modtaget men i outlook skriver den [SPAM] foran emne teksten på mailen og i gmail bliver den smidt direkte i spam mappen, så jeg kan sagtens sende mails med den ip adresse jeg bruger
Avatar billede tjay8 Nybegynder
21. december 2007 - 11:21 #7
jeg lukker jeg har fundet løsningen
Avatar billede riversen Nybegynder
21. december 2007 - 15:33 #8
så læg løsningen her så andre kan få nytte af det også.
Avatar billede riversen Nybegynder
21. december 2007 - 15:34 #9
hvis du får lavet en spf record er det fx ikke sikkert gmail vil identificere det som SPAM...
Avatar billede dino84 Nybegynder
13. januar 2008 - 13:53 #10
Kunne være meget rart, hvis du skrev løsningen her inde!

Du er ikke den eneste med dette problem...