Avatar billede nof Nybegynder
04. december 2007 - 12:56 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Streger over slettede mails ved IMAP brug

Hej,

Jeg har konverteret til IMAP og jeg er svært irriteret over, at mails man har slettet eller flyttet bliver i indbakken, bare grå og med en streg over.

Er der nogen måde, hvorpå man kan få dem væk, gerne for bestandigt?
Avatar billede drean Nybegynder
04. december 2007 - 13:01 #1
De skal "purges" for at de forsvinder helt. Så vidt jeg husker, så ligger knappen vist lidt forskelligt i de forskellige udgaver af outlook, prøv:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=Outlook+imap+purge&btnG=S%C3%B8g&meta=
Avatar billede lassebm Nybegynder
04. december 2007 - 13:02 #2
Er det express ?..
Jeg mener du skal ind og sætte at du vil slette disse filer i en option somewhere..

Ellers kan du vælge "Purge deleted mails" !
Avatar billede nof Nybegynder
04. december 2007 - 13:13 #3
Det var det stikord jeg manglede - nu spiller det endelig. Man kan endda lave en indstilling så den fjerner de slettede beskeder hver gang man klikker på en anden mappe...

Smid et svar, så du kan få point.
Avatar billede drean Nybegynder
04. december 2007 - 15:29 #4
Svar..hvis det var til mig :)