Avatar billede danieru Nybegynder
05. december 2007 - 09:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor stammer han fra? (figur)

Hejsa eksperter ;)

Jeg har i noget tid undret mig over hvor denne ting stammer fra:

http://www.teenhut.net/customavatars/avatar3486_1.gif

Da man efterhånden ser den både på sider, msn (som smileys og displaybilleder), og andre steder.

Spørgsmålet er nok ret simpelt, er der nogen der ved hvor den stammer fra?

(For dem der ikke helt fik den, er det den ting i hjørnet af billedet)

Mvh. Danieru
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2007 - 10:59 #2
(For dem der ikke helt fik den, er det den ting i hjørnet af billedet)

Hvilken ting?
Avatar billede killer_bee Nybegynder
05. december 2007 - 11:23 #3
john_stiges -- jeg tror han mener det væsen (hvidt hoved med en butterfly på i højre nedeste hjørne) på billedet.

og nok heller ikke definitionen på ordet avatar der er tale om tror jeg :D.. men kender dog ikke svaret på spørgsmålet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2007 - 14:07 #4
Har aldrig set dden før :)
Avatar billede danieru Nybegynder
05. december 2007 - 14:23 #5
Tror jeg fik mig forklaret lidt forkert ;)
Mente ikke at det hedder en avatar (det var jeg nu godt klar over)
  Mente den hvide figur nede i højre hjørne af billedet. :))
Avatar billede ravnemor Juniormester
06. december 2007 - 13:10 #6
Mon ikke bare det er fra Hello Kitty ?
http://www.sanrio.com/characters/
Avatar billede danieru Nybegynder
09. august 2008 - 10:51 #7
Vist tid til at få denne lukket..