Avatar billede Slettet bruger
07. december 2007 - 14:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Undertekster til windows media player

Hej... Har lige et spørgsmål ang. windows media player... Køre vista og har en DVD fra udlandet som jeg gerne ville se på min bærbar, men der er kun engelske undertekster... Hvordan installere jeg danske undertekster i windows media player ?

MVH MschultzN
Avatar billede scorpe Nybegynder
07. december 2007 - 14:52 #1
Hej! (:
Du kan ikke have danske undertekster på en dvd, hvis ikke de er programmeret ind på DVDen fra filmselskabet.

Hvis du mener du vil have undertekster på fx. et videoklip (fx. avi) der er programmeret i DivX skal du bruge DivX400 der findes på codecs.dk

God fornøjelse!
//Kasper
Avatar billede uffesteenberg Novice
21. december 2007 - 14:37 #2
Til undertekster på avi-filer bruge mange vobsub.. så skal film og undertekst-fil bare have samme navn, i den samme mappe, og så kan du se det med Media Player...
http://www.afterdawn.com/software/video_software/subtitle_tools/vobsub.cfm
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2008 - 15:27 #3
Great