Avatar billede sagga Nybegynder
07. december 2007 - 19:22 Der er 7 kommentarer

hvor kan jeg downloade acer Aspire 3682wxmi driver

hej eksperter..

jeg har lige formateret min  bearebar og har nu installeret winXp paa den. jeg mangler at installer driverne (mass storage controler, SM Bus controllerer, PCI device, samt Video controller). men da jeg ikke har provet at staller drivers for paa pcer regner jeg med i kan hjelpe mig med et link hvor jeg bare skal dowloade dem hvis det er muligt
takker paa forhaand

har en Acer Aspire 3682Wxmi
Avatar billede enya Nybegynder
07. december 2007 - 19:32 #1
Har du prøvet Acer's hjemmeside..? Evt. denne: http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_3680.html
Avatar billede sagga Nybegynder
07. december 2007 - 19:51 #2
ja det har jeg men uden held..
Avatar billede enya Nybegynder
07. december 2007 - 19:54 #3
Du skriver "uden held"..? Kan du ikke downloade eller hvad sker der..?
Avatar billede sagga Nybegynder
08. december 2007 - 00:23 #4
jo jo har downloadet men de virker ik altsaa driverne.. har provet dem de forskellige som er paa siden..
Avatar billede enya Nybegynder
08. december 2007 - 00:35 #5
Så kan jeg desværre ikke hjælpe.. :( Håber der kommer andre forslag..! Mvh. enya
Avatar billede enya Nybegynder
12. januar 2008 - 22:35 #6
Lukketid...???
Avatar billede enya Nybegynder
01. april 2008 - 04:26 #7
LUKKETID...!