Avatar billede mph Nybegynder
08. december 2007 - 15:15 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Mail hvor der er tekst og billeder, men billeder kan ikke vises,

Hej med jer.

Når jeg får mail fra en ven, så modtager jeg tekst, og der skal også være billeder, men der er kun en firkant med et rød kryds,
mangler jeg et program eller....  ? håber i kan hjælpe mig,
alle andre mail er ok .

Venlig hilsen MPH.
Avatar billede arlet Juniormester
08. december 2007 - 15:25 #1
så kommer der en linje under værktøjslinjen og der trykker du, så viser den billederne, ikk??
Avatar billede reinelt Nybegynder
08. december 2007 - 15:46 #2
mange mangler programmet f.eks powerpoint eller adobe reader
hvilket system og os kører du??
Avatar billede mph Nybegynder
08. december 2007 - 16:59 #3
Jeg kører med Win xp..... har office 2000.... og den nyeste adobe....
min kone har sendt den vider til min com... og jeg kører vista med office 2003
men den virker ikke ?
Avatar billede mph Nybegynder
08. december 2007 - 16:59 #4
Hej arlet, hvad mener du, mangler der ikke en linie fra dig ?
Avatar billede reinelt Nybegynder
08. december 2007 - 17:58 #5
kan du give eksempel på hvad filen hedder? eller kan du kopierer
siden med det røde kryds herover på siden?? kører du både vista og xp??
Avatar billede mph Nybegynder
08. december 2007 - 18:23 #6
Hej reinelt, nej jeg kører vista, og på den anden com er det xp, men ingen kan få billeder frem, jeg kan ikke kopiere den over der kommer kun tekst.
her er billedfil, navn cid:imaged02.gif@ok8316a.F2314E50,  gif fil måske ?
Avatar billede reinelt Nybegynder
08. december 2007 - 19:52 #7
jeg har forstået at office 2003 ikke virker. hvilket program virker ikke??
de filnavne hjælper mig ikke.
Avatar billede reinelt Nybegynder
08. december 2007 - 20:02 #8
prøv at kører dette program http://exnet.dk/
hijak-this og gem det på skrivebordet sig kør og se om der er nogen programmer du ikke kender.
du kan rette alle de ting der kommer frem ved at markerer med flueben og derefter vælge fixit
Avatar billede vejmand Juniormester
08. december 2007 - 21:24 #9
Funktioner -> Indstillinger -> Sikkerhed -> Fjern flueben i "Bloker billeder...."
Avatar billede mph Nybegynder
08. december 2007 - 21:31 #10
nej office 2003 virker ok, det er mail, hvor der er billeder med tekst,
der ikke virker,
Avatar billede mph Nybegynder
08. december 2007 - 21:32 #11
vejmand, den der har jeg prøvet, men det hjælper ikke :-(
Avatar billede mph Nybegynder
08. december 2007 - 21:32 #12
reinelt, skulle det hjælpe at køre exnet ?
Avatar billede reinelt Nybegynder
09. december 2007 - 15:12 #13
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&status_3=on&spm_creator=&spm_part=&spm_answer=&find=hjackthis&engine=exp&excerpt_on=1  er der eksempler. prøv at se om du kan
bruge dem. Det er et meget brugt undersøgelsesprogram, hvor du kan se de programmer
der kører og de programmer du ikke kender kan slettes.
Avatar billede mph Nybegynder
09. december 2007 - 18:19 #14
Kan det være at den der sender mail, feks har en nyere version evt office feks 2007 ?
hvor den anden pc kører med office 2000 ?
Avatar billede reinelt Nybegynder
09. december 2007 - 19:45 #15
er det muligt at lave en screendump af billedet med de røde krydser??
Avatar billede mph Nybegynder
09. december 2007 - 20:05 #16
nej desværre det er kun teksten der kommer med over :-(
Avatar billede mph Nybegynder
22. december 2007 - 11:51 #17
Hmm