Avatar billede exe-s Nybegynder
10. december 2007 - 09:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Web-programmeringsopgave

Hej Eksperter

Jeg vil gerne have udviklet en hjemmeside:o) Men mangler en som kan lave/programmere den, det er ikke noget jeg kan betale mange penge for, men selvfølgelig vil jeg betale for det, kan dog ikke betale et højere beløb:o)

Jeg ved der sidder masser af mennesker derude med evnerne, DET ER EN AF JER JEG MANGLER:o)

Jeg vil lige hurtig beskrive projektet her:
Der skal være en forside som skal kunne opdatres via et normalt cms
Så skal man kunne oprette bruger med højt brugerniveau, altså med specielle rettigheder, samt at der skal være normal brugertilmelding hvor brugerne selv skal kunne oprette sig.
Brugerne skal så have en enkel og kort profilside, samt at de skal kunne oprette kategorier og undersider på hjemmesiden.

Det var en meget kort beskrivelse, der skal selvfølgelig være mange andre funktioner også, men det kan jeg fortælle meget mere.
Jeg håber at dette har fanget din interesse, eller måske kender du en der kunne have interesse. Skriv endelig:o)

Jeg har ingen krav til dig eller programmeringssproget, alle er velkommen:o)
Avatar billede jkampmann Nybegynder
10. december 2007 - 14:06 #1
Hej Jonas (?),
Hvor meget er du villig til at betale for den opgave? - Det tager alligevel god tid at lave sådan et "community"..?

Mvh,
JKM
Avatar billede exe-s Nybegynder
10. december 2007 - 15:32 #2
Hej Jesper(?)
Lidt et svært spørgsmål, jeg er godt klar over at det lige kræver lidt mere end en aften;o) Men jeg håber vi kan finde en fornuftig pris på det, hvad tror du ca. at du vil have for det? Måske det vil være lettere at skrive sammen over msn/skype, så kan du lige høre mere om det og sige lidt om hvad du forventer at få for det.

mvh:o)
Avatar billede lesp Nybegynder
11. december 2007 - 09:40 #3
Hejsa. Det lyder meget spaendende. Jeg kan godt sige jeg er interesseret i opgaven. Er det saadan, at du kan sende mig en lidt mere uddybet projektbeskrivelse til min mail: bratsch@ofir.dk ?
Saa kan jeg give dig en fornuftig pris og en fornuftig tidsramme for projektet.
Avatar billede jkampmann Nybegynder
11. december 2007 - 15:54 #4
msn@jaykay.dk
Avatar billede bauerdata Nybegynder
15. december 2007 - 17:50 #5
Det findes allerede som standard i Plone  (gratis open source cms)

OK ) "Der skal være en forside som skal kunne opdatres via et normalt cms"
OK ) "Så skal man kunne oprette bruger med højt brugerniveau, altså med specielle rettigheder,
OK )  samt at der skal være normal brugertilmelding hvor brugerne selv skal kunne oprette sig.
OK ) Brugerne skal så have en enkel og kort profilside,
OK ) samt at de skal kunne oprette kategorier og undersider på hjemmesiden.

Se www.plone.org
Se også www.bauerdata.dk
Avatar billede fant0mas Nybegynder
15. december 2007 - 20:44 #6
Jeg har noget færdigt liggende som har en del muligheder og rigtig mange små finesser.
Og ca 5 forskellige brugerniveauer. Brugerne har mulighed for at uploade billeder til deres profil samt have profiltekst og profilbillede.
Hvis du vil prøve det, kan du fange mig på lars [snabela] explosif [dot] dk

Ps. det er lavet i PHP
Avatar billede dexo-fan Nybegynder
16. december 2007 - 10:51 #7
Hej Jonas. Her er et svar.
Avatar billede exe-s Nybegynder
16. december 2007 - 10:54 #8
Pointene går til "dexo-fan" da han laver det;o)