Avatar billede in2designs Nybegynder
11. december 2007 - 00:14 Der er 4 kommentarer

Køb af G4 Ibook.

Hej derude.

Jeg søger en brugt god G4 er der nogle som kender sider på nettet hvor man kan finde en brugt IBOOK!

har prøvet dba.dk og qxl.dk og brugt.dk findalt.dk...

kender du en eller sidder du selv med en ibook du skal af med og score nogle jule penge kontakt mig på mail.

jeg har fundet denne.

iBook, 1,33 Ghz, 1024 MB ram, 40 GB harddisk, defekt harddisk, pænt velholdt, OSX Tiger 10,4 medfølger (original)
Pris kr. 2.000
Avatar billede egonspock Seniormester
11. december 2007 - 01:21 #1
Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. december 2007 - 10:20 #2
Den du har fundet lyder som et røverkøb.

Hvis du ikke køber denne, vil jeg da gerne bede om et link til sælger!
Avatar billede octo Nybegynder
16. januar 2008 - 00:34 #3
Jeg har en iBook til salg.

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?AnnonceId=53417800

Skriv gerne for mere info :)

Mvh.
Chris
Avatar billede jannieneumann Nybegynder
18. januar 2008 - 15:23 #4
Ja jeg har min til salg! Den er i super god stand og har aldrig fejlet noget. Jeg sælger den for 3900. Du kan skrive til mig på jannie@neumann.dk hvis du vil høre mere om den