Avatar billede nikolai19 Praktikant
11. december 2007 - 14:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vis skjulte filer kan ikke aktiveres?

Hej eksperter.

Jeg har lige et lille problem. I forbindelse med nogle indstillinger i adt 2006 har jeg brug for at kunne se de skjulte filer og mapper.

Hver gang jeg vælger Funktioner -> mappeindstillinger -> vis -> "Skjulte filer og mapper" -> vælger vis skjulte filer og mapper og trykker anvend og efterfølgende ok og så åbner indstillingerne igen, så har den automatisk sat sig tilbage på "vis ikke skjulte filer og mapper".

Har i nogle idéer til hvad jeg skal gøre for at den gider at beholde indstillingen når jeg har valgt den?

På forhånd tak

mvh Nikolai
Avatar billede off-line Nybegynder
11. december 2007 - 15:02 #1
Der er nok flere ting at prøve. det nemmemste at begynde med er, i "Dennekomputer"
at højreklikke på C-drevet, gå ind under Funktioner, og lave en fejlsøgning.
Husk at sætte flueben, så det går automatisk. Windows skal genstarte for at gøre det.
Avatar billede nikolai19 Praktikant
11. september 2008 - 10:50 #2
der var intet der hjalp :(