Avatar billede svend_larsen Nybegynder
12. december 2007 - 00:51 Der er 2 kommentarer

Problem med Fujitsu-Siemens Lifebook E8210

Jeg er blevet tilbudt at købe min vens brugte Fujitsu-Siemens Lifebook E8210. Jeg har i en test læst at der skulle være et problem med den "tidlige udgave": "Den testede model var i en tidlig udgave. Hvilket betyder at den kan have fejl som jeg så vil se bort fra"..

http://www.laptopworld.dk/Lifebook_E8210.php

Jeg har ikke kunne finde ud af hvad det er for et problem han referer til, eller hvad for en serie det er der skulle have denne fejl.

Er der nogle som kender noget til denne fejl - eller evt. kan finde en artikel om det - og måske også hvad for et serienummer de maskiner der har fejlen har?
Avatar billede svend_larsen Nybegynder
12. december 2007 - 00:53 #1
Eller referer han måske bare til at der generelt nogle gange er fejl med de første maskiner i en ny serie?
Avatar billede svend_larsen Nybegynder
24. januar 2011 - 23:24 #2
a