Avatar billede lablo Nybegynder
12. december 2007 - 13:10 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

kan ikke få NFS Pro street til at køre

Hey Eksperter

Jeg har investeret i Need for speed - Pro street.
Da jeg havde installeret spillet, så ville det ikke starte.
Jeg har gjort følgende:
opdateret drivere til grafik kort / lydkort
Opdateret windows, har afinstalleret programmer der måtte virke som virtuelle drev.
Lige meget hjælper det. Jeg når lige at se en commandprompt, der kortvarigt popper frem. Jeg har lagt min DXdiag fil op her http://lablo.net/dx/

det skal siges at jeg har installeret world of warcraft, NFS most wanted, Hitman og c&c3 på samme drev og alle fungere fint.

er der nogen der har gode ideer til løsnings forslag.

Venlig hilsen
Lars
Avatar billede jck_true Nybegynder
13. december 2007 - 08:33 #1
Læs lige README filen og tjek at dit grafik kort er kompatibelt
Avatar billede jck_true Nybegynder
13. december 2007 - 08:33 #2
Er det en lovlig version?
Avatar billede lablo Nybegynder
13. december 2007 - 15:29 #3
ja den er lovlig har lige købt den for 2 dage siden :-)

Selve grafik kortet er rigtigt. Jeg har i midlertid fået løs problemet, dem fra EA support foreslog at afinstalleret NFS mostwanted og derefter installere Pro Street.
Dette løste problemet på underlig vis, det er første gang jeg har oplevet sådan et problem. Men det virker og jeg får nu valuta for mine spenderede 400 kroner :-)

tak for hjælpen alligevel
Lars
Avatar billede lablo Nybegynder
13. december 2007 - 15:31 #4
lukker tråden her

Skal lige tilføje, at når man installere spillet i rækkefølgen 1. NFS pro street og 2. NFS Most wanted. så virker begge spil for mig nu .
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2009 - 16:10 #5
Du har ikke lukket....
Avatar billede lablo Nybegynder
25. januar 2009 - 17:34 #6
ups :-)

sådamn nu skulle den være det
Avatar billede lablo Nybegynder
25. januar 2009 - 17:39 #7
hmm fik lige en database fejl .. prøver igen
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2009 - 20:01 #8
Tror du skal prøve at markere dit brugernavn før du klikker accepter ;)
Avatar billede lablo Nybegynder
26. januar 2009 - 09:42 #9
mange tak ..

det prøvede jeg igår, jeg tror de har haft et eller andet problem, for jeg blev ved med at få en database fejl.