Avatar billede zlog Nybegynder
15. december 2007 - 00:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sansa E260 (e200) radio aktivering mp4-afspiller

Jeg har købt en sansa e260 (e200)

Problemet er at der ikke er radio i den - ELLER.. det vil sige.. det siges der at der er.. Den præcist samme model har radio i US - og jeg har læst mig til at radioen åbenbart er fysisk i enheden - men bare ikke enabled rent software mæssigt.
Jeg har brugt google lidt og fundet noget firmware patch - men det er til "Sansa express" - og ik den sansa jeg har.
Er der nogen der kan hjælpe? der er gode points at hente her!!

/Jim
Avatar billede humax Nybegynder
15. december 2007 - 00:45 #1
Avatar billede zlog Nybegynder
15. december 2007 - 01:21 #2
Jeg fandt selv den side.. var nok lidt for hurtig til at lave eksperten indlæg alligevel :o)
Fandt også guide til update - kørte også update.. viste sig at min sansa ingen radio-chip har.
Jeg fik radio ikonet - men ingen lyd eller stationer på radioen..
Men tak for indsatsen! :o)