Avatar billede skalle Novice
17. december 2007 - 12:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

At åbne cmd i fullscreen fra batch fil

Kære eksperter

jeg har lavet en .bat fil som bruger kommandoen start til at køre en jar-fil... Jeg har forsøgt at få vinduet til at være fullscreen, men jeg kan ikke få det til at virke... Jeg kan få cmd til at starte maksimeret, men den fylder langt fra hele skærmen.

Kan jeg give en genvej en kommando, som sørger for at lave det program som den starter full screen... det er altså en ikke et dos issue, men et windows issue.

Hvis der er nogen som ved hvordan jeg nemt simulerer [alt]+[Enter] i en batch fil, så gælder det helt klart også som et gyldigt svar!

Mvh Anders
Avatar billede bertelbrander Praktikant
17. december 2007 - 19:48 #1
Hvad mener du med "Jeg kan få cmd til at starte maksimeret, men den fylder langt fra hele skærmen."?

Hvis det er maksimeret fylder det vel hele skærmen?
Avatar billede skalle Novice
06. marts 2008 - 20:55 #2
.
Avatar billede ejldk Nybegynder
06. marts 2008 - 20:57 #3
Kan du ikke bare få dit java program til at være fullscreen? Hvis det er grafisk