Avatar billede skalle Novice
18. december 2007 - 12:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Afspilning af lydfil sætter program i pause imens

Hej eksperter,
Jeg vil gerne afspille en baggrundslyd til et spil... men jeg kan ikke gøre noget imens filen afspilles. Jeg har på fornemmelsen at mit problem kan løses med at bruge flere tråde.

Er der nogen der kan gi en simpel forklaring på hvad jeg skal gøre for det?

Mvh Skalle
Avatar billede renerr Nybegynder
18. december 2007 - 20:01 #1
Hvis du bruger Swing, mener jeg du kan bruge SwingWorker, som er en tråd. Så ja det skal løses ved at bruge multiprogrammering.

http://java.sun.com/javase/6/docs/api/
Avatar billede skalle Novice
19. december 2007 - 17:30 #2
mit spil er promptbaseret, så jeg bruger ikke swing :(
Men så fik jeg da bekræftet det med trådene :)
Avatar billede skalle Novice
12. december 2011 - 03:37 #3
hmm