Avatar billede papi Juniormester
19. december 2007 - 09:05 Der er 1 løsning

Prøv kræfter i udlandet.

Har du en drøm om at vokse i et stort IT firma ved at starte "fra bunden"?

DELL i Holland søger Danskere, Svenskere og Nordmænd til Teknisk Support. Jeg er hverken en rekruterings agent eller noget andet, jeg er en af de danskere som arbejder hernede.. Vi mangler nye folk som er engageret og har teknisk viden. Jeres uddannelse er underordnet, bare du har styr på din viden.

Har det interesse kan du jo skrive til mig på sskouboe@gmail.com (ville gerne give jer arbejdsmailen, men det ville se skidt ud hvis jeg bliver skrevet på forskellige spam lister).

Og ja, vi er DELL.. mange spørger mig om vi er "outsource", men vi arbejder på DELLs Nord-Europæiske hovedkontor i Amsterdam.
Avatar billede papi Juniormester
10. september 2012 - 06:45 #1
meget gammelt, lukker :)