Avatar billede exe-s Nybegynder
19. december 2007 - 16:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Se hvor mange mb du bruger

Hej alle

Jeg har lige faaet en 3G internetforbindelse. Min forbindelse har et  max forbrug, jeg skal derfor gerne vide hvor meget jeg downloader/uploader.

Jeg har fra Wind (min graeske udbyder) et program som viser hvor meget jeg bruger for hver gang. Men jeg kan ikke se hele mit forbrug i dette maaned. Kender i nogle programmer som vil kunne hjaelpe mig. Altsaa maale hvor meget min computer hhv. sender/modtager i mb mens jeg bruger min 3G forbindelse.

Hvis der er andre loesninger end selv at indtaste data i excel vil det vaere kanont;o)
Avatar billede ierikk Nybegynder
19. december 2007 - 17:14 #1
http://www.winbar.nl/
kan måle forbrug
Avatar billede ierikk Nybegynder
19. december 2007 - 17:15 #2
under opsætning vælger du DUMETER
Avatar billede exe-s Nybegynder
20. december 2007 - 09:20 #3
Hej Jerikk

Ja men jeg skal bruge et program som maaler mit forbrug kun fra den forbindelse, for naar jeg logger paa det traadloese der hjemme skal den ikke taelle. Kun naar jeg bruger den 3G forbindelse. Og saa skal den bare taelle videre naeste gang jeg logger paa...
Avatar billede exe-s Nybegynder
21. januar 2008 - 18:27 #4
hmm...
Så lukker jeg tråden...