Avatar billede madsfaerge Praktikant
20. december 2007 - 20:42 Der er 6 kommentarer

Boot Problem

Hej alle!

Når jeg starter min computer kommer den ikke længere end til det første billede (det billede med bundkorts navn osv). Jeg kan starte min computer op hvis jeg resetter bios men hvis jeg prøver at ændre noget i bios og genstarter er problemet der igen, det samme sker hvis jeg lige har resat bios, tændt computeren og derefter genstarter i windows.

Hvad kan der være galt ? har aldrig oplevet det før med nogen computere.

MVH Færge
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2007 - 21:06 #1
Kan ikke få lov at vælge "LOAD SETUP DEFAULT" i BIOS
Avatar billede madsfaerge Praktikant
20. december 2007 - 21:18 #2
Det ændrer ikke på noget :/, andre forslag ?
Avatar billede nva Praktikant
21. december 2007 - 08:47 #3
Boot på din Winxp-cd og vælg R - skriv CHKDSK /P /R så undersøges/repareres din harddisk for eventuelle fejl.
Avatar billede madsfaerge Praktikant
21. december 2007 - 12:24 #4
Hvis jeg går ind i bios og sætter mit drev til 1st boot device og så save/exit, fryser den samme sted igen.
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2007 - 16:34 #5
Download - brænd og boot op på en Live-cd - kan du det er der et Windowsproblem, kan du ikke så er det et hardwareproblem
Avatar billede madsfaerge Praktikant
22. december 2007 - 20:44 #6
Har fået computeren til at virke, det eneste der skulle til var en udskiftning af mit CMOS Batteri, tak for svarene.

MVH Færge