Avatar billede kalleballe Nybegynder
21. december 2007 - 16:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

alpha maske bliver ødelagt når swf ligger online

Hej, - jeg bruger en alpha maske i min swf som importere et billede oven i et andet og der er bare smukt.

MEN, - i det øjeblik jeg uploader til en server og tjekker igennem browser så fucker masken totalt up, - der kommer alt muligt støj i masken!?!?!

Det kan ikke have noget med html koden at gøre for det går også galt når jeg bare køre swf filen rent.

vh

KalleBalle
Avatar billede kalleballe Nybegynder
21. december 2007 - 16:48 #1
og forceSmoothing på target mc virker heller ikke, - HJÆLP!!!!!
Avatar billede kalleballe Nybegynder
21. december 2007 - 19:13 #2
Det ser ud til at der er en underlig bug i playeren tror jeg...
Hvis billedet der skal alpha maskes kommer fra et andet domæne så virker det ikke, - hvis billedet kommer fra sammme domæne så virker det, - lidt underligt at det har betydning for alpha, - nå både billedet og selve masken bliver sat???????

Glædelig jul og godt nytår

KalleBalle
Avatar billede askalot Mester
21. december 2007 - 22:12 #3
har selv haft problemer med dette... det kan variere fra computer til computer os til os..

Generelt sker der jo bare mærkelige ting i flash.. i sær når det kommer til update af grafik i forhold til CPU load.
Avatar billede kalleballe Nybegynder
22. december 2007 - 11:36 #4
Jammen for satan da, - jeg har løst problemet, - jeg brugte onLoadInit til at tjekke om clippet var helt loadet, - men jeg skulle bruge onLoadComplete

Så virker skidtet!!!!!

fantastico!!