Avatar billede dnx Nybegynder
23. december 2007 - 01:14 Der er 4 kommentarer

Få noget til at "flippe" i flash

Godaften,

Jeg vil godt starte ud med at sige at jeg INTET kan i flash. Men jeg kunne godt tænke mig at lave et logo der kan flippe, og mit spørgsmål går primært på hvor svært det er? er det noget jeg selv kan lære eller skal jeg få en til det?

Jeg tager udgangspunkt i http://pixelfumes.blogspot.com/2006/07/business-card-flip-effect-class-with.html

Dnx...
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
23. december 2007 - 02:21 #1
Du siger at du intet i flash.
Jeg vil sige det er meget svært for en helt nybegynder, så medmindre du vil sidde og lære det fra begyndelsen, så må du nok hellere få en til det :)
Avatar billede dnx Nybegynder
23. december 2007 - 02:26 #2
Vil du tro jeg skal have fat i en pro? (betaling) eller?
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
23. december 2007 - 02:27 #3
Jeg selv kan ikke finde ud af flash, men kan umiddelbart kun sige at det tager tid at lære det der, ligesom alt andet.

Så hvis du ikke kan vente, kan du jo prøve at se om der er her på siden, som vil gøre det for en billig penge
Avatar billede dnx Nybegynder
25. december 2007 - 02:17 #4
Tak for dit input supers, smid et svar så får du point :)

Lige angående hvad jeg gjorde. Jeg opgav at lave det i flash, og endte over i lidt javascript (www.dreamingit.dk blev resultatet, så mangler jeg bare et pænere logo)