Avatar billede zvinx Nybegynder
25. december 2007 - 17:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Z-10

Hejsa.

Jeg har lige fået et Logitech Z-10 højtalersæt. Jeg har dog nogle spørgsmål som jeg ikke har har kunne finde svar på, på google.

Kan knapperne komme til at virke med winamp?
Hvor kan man finde applikationer til LCD skærmen?
Hvordan kan man tjekke ens gmail via LCD panelet?

Håber nogen derude kan svare mig disse spørgsmål :-)
Avatar billede reinelt Nybegynder
25. december 2007 - 17:48 #1
er det højtalerknapperne du mener? Hvad er det for LCD skærm du taler om? her er hvad
LCD skærme kan http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/03/09/04/2459825
tjekke gmail mener jeg forgår kun via computeren. applicationer til skærmen kan du finde på fabrikantes hjemmeside
Avatar billede zvinx Nybegynder
25. december 2007 - 19:37 #2
Tror ikke helt du ved hvad jeg snakker om reinelt..
Avatar billede reinelt Nybegynder
27. december 2007 - 20:12 #3
Avatar billede reinelt Nybegynder
31. december 2007 - 13:45 #4
jeg hopper fra skal på ferie. håber du får løst dit spørgsmål
Avatar billede zvinx Nybegynder
17. december 2012 - 12:38 #5
Lukning