Avatar billede hindbersnitten Nybegynder
25. december 2007 - 22:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Avarsel om hacker

Min hjemmeside hindbersnitten.dk er lige blevet udsat for angreb.
De havde lagt et stykke kode på siden der sendte besøgende vider til http://sabun-sabun.t35.com/s@bun.html
Siden i sig selv er hamløs. De advare en om at ens sikkerhed er forringe.
Han/de kalder sig s@bun.
Jeg har prøvet at søge på google, og kan se at der er flere der er ramt.

Bare en lille advarsel.....
Avatar billede leif Seniormester
25. december 2007 - 22:26 #1
Hvad med at sikre sig ordentlig ?

Jeg er ked af at sige det, men de sider jeg har haft ved B-One er hacket mens de lå der, men efter flytning til anden server hos anden udbyder er de ikke hacket siden.
Avatar billede hindbersnitten Nybegynder
25. december 2007 - 23:02 #2
Jeg har også B-one, Eller One heder det vist i dag.
Har ellers aldrig haft problemer med dem.
Så ind til vider bliver jeg der.
Har også altid en sikkerheds-kopiring der er lige til at ligge ind.
Avatar billede hindbersnitten Nybegynder
25. december 2007 - 23:57 #3
I min hit statistik kan jeg se at der er blevet sendt vider her fra:
http://www.hackturkiye.com/forums.php?m=posts&q=16570
Avatar billede hindbersnitten Nybegynder
26. december 2007 - 00:12 #4
Det første besøg fra tyrkiet kommer fra denne googel søgning
http://www.google.com.tr/search?q=allinurl:++%22list.php%3Fpagenum%22&num=100&hl=tr&lr=&newwindow=1&

og fra følgende ip adr. 88.240.190.213 - 81.215.72.253
Avatar billede leif Seniormester
26. december 2007 - 01:08 #5
Du får det til at lyde som noget nyt at der findes hackere. Tro mig det er ikke noget nyt.

Jeg skrev reelt blot også bare min oplevelse af hacking og lige netop den udbyder du bruger.
Avatar billede hindbersnitten Nybegynder
26. januar 2008 - 17:01 #6
Har styr på det nu... Har ændret mit login system