Avatar billede narkona Praktikant
26. december 2007 - 11:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

vis winamp queue liste

jeg har først erfaret at jeg kan trykke q og så tilføje filer til en queue liste i winamp.. dvs så jeg ik afbryder den sang som spiller når jeg vælger andet, men at den sang jeg vælger kommer bag i en kø og derved bliver afspillet når det er "dens" tur.

men kan jeg ik få den liste vist ved siden af playlist?
(synes det er besværligt at skulle ind i options>preferences>ju,p to file>enqueue list)
ønsker at have enqueue liste vist konstant ved siden af playlisten
Avatar billede amite Mester
26. december 2007 - 13:37 #1
Jeg tror ikke helt jeg forstå hvorfor dette er et problem....men anyway

Winamp...
-> Options
-> Preferences
-> File Types
-> "Enqueue files on double click in Windows Explorer"

eller....

Winamp...
-> Options
-> Preferences
-> "Jump To File"
-> "Shell Options"
-> [ ] Add 'Enqueue % Play'.....
Avatar billede leif Seniormester
26. december 2007 - 20:31 #2
Hvad version af Winamp bruger du ?
Avatar billede leif Seniormester
26. december 2007 - 20:32 #3
Hvis jeg trykker q så sker der intet !
Avatar billede amite Mester
27. december 2007 - 18:38 #4
Benytter v. 5.35 (x86)

Du kan også trykke "j" for jump til file, skift til search mode og tryk "q" for at enqueue.
Avatar billede leif Seniormester
30. december 2007 - 21:17 #5
Kan ikke se andet end at skifte imellem Manager og Search mode
Avatar billede narkona Praktikant
31. december 2007 - 13:31 #6
findes der virkelig ik et plugin til winamp således at jeg ved siden af min playlist kan se enqueue list?

findes der andre programmer som kan det?
Avatar billede narkona Praktikant
27. juni 2008 - 11:43 #7
.