Avatar billede loevgaard Praktikant
27. december 2007 - 21:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vagtombytningssystem - 2000kr.

Jeg har en kunde, som har stillet følgende kravspec:

Kunden vil gerne have et lille system, hvor deres medarbejdere kan logge ind og se deres arbejdstider og bytte dem med andre... f.eks. sætte en vagt til "Vil gerne byttes" og så kan andre gå ind og "tage" den...

Et brugersystem bestående af en eller flere administratorer og en eller flere brugere.

- Oprettelse/redigering af en medarbejder (bruger) med navn, adresse tlf. email
- En gang om måneden skal de så bare kunne gå ind og vise den forgangne måneds arbejdstimer
- Oprette vagter
--- Vælg medarbejder (bruger)
--- Dato
--- Tid start
--- Tid slut
- Når en medarbejder (bruger) har byttet en vagt skal en adminstrator vælge "Godkend" eller "Afvis" med en lille kommentar hvorfor
- En bruger skal kunne logge ind og se vedkommendes vagter og bytte med andre brugere.
- Der skal være mulighed for (statisk) at kunne sætte et antal timer før vagtstart, hvor det senest er muligt at bytte vagter (f.eks. 24 timer før vagtstart).

Betalingen er 2000kr. Det skal kodes i PHP. Serveren kører PHP5.

Jeg kan kontaktes på mail: joachim [at] loevgaard.dk
Avatar billede intenz Novice
28. december 2007 - 09:55 #1
mail sendt
Avatar billede jonhauge Nybegynder
28. december 2007 - 16:37 #2
Vi kan sagtens lave den slags, men 2.000,- er nok en anelse i underkanten.

MVH

Jon Hauge
Relation House

jon[a]relationhouse.com
http://relationhouse.com
Avatar billede superdreng Nybegynder
29. december 2007 - 15:59 #3
Jeg ville sige at 2.000 kr er for lidt! Det er lige kræsent nok!
Avatar billede studious_design Nybegynder
02. januar 2008 - 11:16 #4
Uha, 2000,- er meget for lidt, efter min hurtige vurdering...

Nu har vi arbejdet og vejledt en del projekter, og det du leder efter vil nok koste omkring 20.000,- hvis det ikke kræver nogen speciel grafisk brugergrænseflade.

Hvis du kan smide en komplet kravspecifikation på banen, så vil du nok få nogle helt præcise bud....
Avatar billede loevgaard Praktikant
05. januar 2008 - 21:12 #5
Jeg lukker her, opgaven er blevet givet ud.