Avatar billede freddiebaby Nybegynder
27. december 2007 - 22:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PC tilslutning til fjernsyn

Er godt klar over at dette spørgsmål har været oppe at vende et par gange, men har endnu ikke fået det til at virke endnu (:

Udstyr:
PC, med Windows XP Media Edition og Nvidia GeForce 7300LE
Samsung LE-27T51B
http://www.av-shoppen.dk/lcd_plasma_tv/lcdtv/samsung/samsung_le27t51b_186_da.html

Så her er mit spørgsmål, er meget begynder - så alt skal "næsten" skæres ud i pap: Hvordan tilslutter jeg min PC til fjernsynskærmen.

Har nemlig sat et eller andet lille rundt stik i computeren, og dette virkede - men skærmen er dog sort/hvid

På forhånd tak for hjælpen & godt nytår !
Avatar billede nitram30 Nybegynder
27. december 2007 - 22:49 #1
Har du prøvet og trykke på knappen source på din fjernbetjening?
Avatar billede patrion Nybegynder
27. december 2007 - 22:52 #2
Hej
Dette er et kendt problem.
Køb dette lille stik til 39kr og dit problem er væk.
http://shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=780044&lokation=undefined
Mv
Avatar billede freddiebaby Nybegynder
27. december 2007 - 23:02 #3
nitram30: Ja har jeg (:

patrion: okay, vil jeg så gøre .. men synes udgangen på det stik jeg har sat i computeren ligner meget det på billedet - men nu skal jeg så sætte den "Colorfixen" også i computeren ?
Avatar billede patrion Nybegynder
27. december 2007 - 23:08 #4
Hej
Colorfixen sætter du på det runde stik på grafikkortet.
Dvs,det mellem det kabel du bruger nu og så pcen.
Mv
Avatar billede freddiebaby Nybegynder
27. december 2007 - 23:09 #5
mange tak (:
Avatar billede freddiebaby Nybegynder
27. december 2007 - 23:11 #6
.. arh også hjælp mig lige med hvordan søren jeg giver point :D
Avatar billede patrion Nybegynder
27. december 2007 - 23:14 #7
Virker det?
Fint
Jeg sender bare et svar.
Mv