Avatar billede vind Nybegynder
02. januar 2008 - 11:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Formatering af bærbar

Min bæbare computer driller! Den slukker af sig selv efter 5-10 min. brug, og jeg vil derfor gerne formatere computeren.
Jeg har sikkerhedskopi af mine filer, men jeg har desværre mistet windows-xp-cd'en, der fulgte med købet af computeren. Er det muligt at formatere, og stadig lægge xp ind efterfølgende?
Jeg er helt blank mht. formatering, så henvisninger til en detaljeret guide eller jeres gode råd vil være en stor hjælp.

På forhånd tak.

Andreas.
02. januar 2008 - 12:44 #1
Hmmm... hvordan havde du forestillet dig at kunne lægge XP styresystemet ind igen UDEN at have XP instalations CD'en ?

"...Den slukker af sig selv efter 5-10 min. brug..." - ka' det være et Varmeproblem ?
02. januar 2008 - 12:45 #2
http://www.eksperten.dk/artikler/1104

Altså INGEN FORM FOR INTERNETFORBINDELSE undervejs ...
Avatar billede vind Nybegynder
23. november 2009 - 19:50 #3
Jeg lukker og slukker.