Avatar billede acixx Nybegynder
02. januar 2008 - 17:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Blæser virker ikke

Hej
Har opsat min egen computer. Den starter også op men alarmen starter og blæseren går ikke igang. Der er lys i motherboardet og har sat stikkene rigtig i motherboardet. Er der nogle som ved hvad jeg måske ikke har sat rigtig op? såsom rammene eller andet som skulle forhindre i at give strøm til blæseren?Håber i kan hjælpe mig hurtigst muligt, da jeg gerne vil have den op at køre....
Avatar billede peet-49 Novice
02. januar 2008 - 17:46 #1
Det er ikke noget, der forhindrer blæser i, at køre, har du en hvilken som helst anden blæser med 3 ben, så prøv, at sætte den på cpu-pindene på bundkortet.
Avatar billede peet-49 Novice
04. januar 2008 - 16:29 #2
Og ???
Avatar billede acixx Nybegynder
04. januar 2008 - 17:57 #3
Jeg har kun den blæser desværre...
Avatar billede acixx Nybegynder
17. januar 2008 - 09:53 #4
send lige et svar så jeg kan give dig pointene...
Avatar billede peet-49 Novice
17. januar 2008 - 09:56 #5
:)