Avatar billede lzs Nybegynder
07. januar 2008 - 18:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søger hue

Ja, ved godt dette er et it site, men har før haft held med alternative spørgsmål, så nu prøver jeg lige igen :D
Jeg har været så dum at smide min hue væk, så nu søger jeg en ny magen til. Det er en ganske almindelig sort hue fra helly hansen, som jeg fik med til et sæt skiundertøj (også fra helly hansen). Den har ingen kant i bunden (altså den bliver ikke foldet op, ligesom nogle huer gør)
Er der nogen, der ved hvilken hue jeg snakker om? og i så fald, hvor man kan købe den. Evt. finde sættet med skiundertøj + hue, bare jeg får min hue igen :D
Avatar billede martin_moth Mester
07. januar 2008 - 19:23 #1
Pas på med huer, de er i høj kurs for tiden!
Avatar billede lzs Nybegynder
07. januar 2008 - 19:50 #3
Ja, det er lige præcis sådan en som der er i dit første link ravnemor :D så skal den bare lige findes i sort.
Avatar billede ravnemor Juniormester
08. januar 2008 - 19:20 #4
Prøv at skriv til dem og spørg om de ikke kan skaffe den i sort.
Avatar billede lzs Nybegynder
08. januar 2008 - 19:38 #6
Prøver lige at skrive til dem i DK først og hvis de ikke kan skaffe den hjem, må jeg jo købe den fra en af dine andre links, men nu ved jeg da i hvert fald hvad huen hedder :)
Du skal have super mange tak for hjælpen :D og dit svar er hermed accepteret.
Avatar billede ravnemor Juniormester
08. januar 2008 - 19:42 #7
Hold da op velbekomme, lagde slet ikke mærke til at det var så mange point. Mange tak.
Avatar billede lzs Nybegynder
08. januar 2008 - 20:02 #8
Jamen det var så lidt, man skal ikke undervurdere en god hue :D