Avatar billede cavatino Nybegynder
08. januar 2008 - 02:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

pst-filens størrelse ændre sig ikke

Nu har jeg to gange med et par ugers mellemrum ville tage backup af min Outlook 2003, men hver gang konstateret af filen har nøjagtig samme størrelse som den jeg længe har haft liggende på min eksterne.

Størrelsen på indholdet i Outlook forandre sig jo hele tiden, så hvorfor ændres filen ikke??
Avatar billede vejmand Juniormester
08. januar 2008 - 03:06 #1
Er du sikker på det er den rigtige .pst fil du tager backup af?
Jeg vil da mene den burde ændre sig...
http://support.microsoft.com/?kbid=287070
Avatar billede cavatino Nybegynder
08. januar 2008 - 21:18 #2
C:\Document and settings\brugernavn\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook

Den er på 13.409 KB. Det har den nu været i flere uger. :(
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
10. januar 2008 - 17:21 #3
Been there ... havde samme oplevelse indtil  fandt ud af at man skal køre:
Compact now (har engelsk Outlook).

Personnal Folders (right klik) -> Proporties, Advanced.

Så kører det for dig ... :-)
Avatar billede cavatino Nybegynder
12. januar 2008 - 21:46 #4
Jeg kan ikke finde ud af det.
Er der nogen der kan oversætte dette til en dansk.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. januar 2008 - 10:17 #5
Kan godt oversætte, men ved ikke om det hjælper på dit spørgsmål:

Åbn Outlook -> Mappe -> Egenskaber for private mapper -> Generelt -> Avanceret -> Komprimer nu
Avatar billede cavatino Nybegynder
14. januar 2008 - 08:06 #6
Jeg når til Outlook -> Filer -> (<- hvis det er rigtigt?) Mappe -> og ikke længere. Der er ikke noget der hedder 'Egenskaber for private mapper' i menuen.

Syntes heller ikke det lyder som noget der vil hjælpe. Men prøver - hvis ellers jeg kan finde ud af det. :/
Avatar billede cavatino Nybegynder
17. februar 2008 - 21:14 #7
Problemet er "løst". Ser ud til den er begyndt at ændre sig igen.
Avatar billede cavatino Nybegynder
18. februar 2008 - 22:50 #8
.