Avatar billede mummikiks Nybegynder
10. januar 2008 - 06:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skal man skifte kølepasta hver gang man skifter køler?

Hej Eksperter

Skal man skifte kølepasta hver gang man skifter køler?
Avatar billede Jensen DK Novice
10. januar 2008 - 07:43 #1
Ja rens det gamle af og nyt på ikke ret meget, meget tyndt lag.
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
10. januar 2008 - 08:39 #2
enig med silbidor - det giver ihvertfald klart det bedste køleresultat
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
10. januar 2008 - 15:55 #3
Det må blive et ja.

http://www.tweakup.dk/article/1350/dk/

Artiklen giver et udmærket indtryk af, hvor vigtig den korrekte brug af kølepasta er - inkl. fornuften i at skifte, når køleren har været afmonteret.
Avatar billede Jensen DK Novice
11. januar 2008 - 06:48 #4
kreidlerhansen hvorfor lægger du et svar når jeg har sagt ja 10/01-2008 07:43:06
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
11. januar 2008 - 16:53 #5
Jeg understøttede min besvarelse (og din) med en artikel, der understregen vigtigheden af ja'et, fremfor blot at smide et ja.

Ikke for at virke arrogant, men jeg mener, at min besvarelse er tilstrækkeligt "bedre", til jeg kan tillade mig at svare, fremfor kun at kommentere. Hvorvidt mummikiks er enig med mig, er op til ham (?), og det klares snildt ved at tildele en af os (eller begge) points.
Avatar billede Jensen DK Novice
12. januar 2008 - 07:33 #6
Jeg giver et svar på det der bliver spurgt om, kølepastaens livshistorie står der ikke noget om i spørgsmålet.
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
12. januar 2008 - 12:24 #7
I mine øjne ligger det mellem linierne, når man er i tvivl om, hvorvidt det er nødvendigt at skifte kølepasta eller ej.
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
12. januar 2008 - 13:23 #8
Well - må indrømme at jeg er enig med kreiderhansen

Når et svar underbygges eller uddybes yderligere - og som tilmed sikrer at personon som fremstiller spørgsmålet bliver sikker i hans sag - så er det da kun ganske naturligt at dén som kommer med det uddybende svar også får points

Bevares Silbibor, du var hurtigst på aftrækkeren, men jeg syntes godt nok at dit svar var temlig generelt...
Avatar billede mummikiks Nybegynder
14. januar 2008 - 07:02 #9
Hej eksperter

Jeg sætter pris på alle jeres svar, men har valgt at give kreidlerhansen spørgsmålet, da jeg synes linket giver en god forklaring og indsigt i problematikerne omkring kølepasta..
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
14. januar 2008 - 20:24 #10
Jeg siger så mange tak for points. :)

Altid rart at finde ud af, man ikke er helt galt på den, lol.