Avatar billede ldanielsen Nybegynder
10. januar 2008 - 19:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kalender forsvinder sommetider

Jeg har lavet en kalender på http://www.wannasave.com/konto/kalender/

Jg hører fra nogle af brugerne at den forsvinder eller slet ikke kan ses, men det sker ikke for mig. Jeg har ikke selv skrevet html'en, det kommer fra en professionel designer.

Kan nogen se hvad der er galt?

Se hvad en bruger skrev:

JEG KAN IKKE FORSTÅ, HVER GANG JEG GÅR IND I MIN KALENDER, FORSVINDER ALLE DATOERNE. SELVOM JEG PRØVER AT NÆSTE MÅNED FREM, SÅ SER MAN KUN DATOERNE GANSKE KORT, MAN KAN SLET IKKE NÅ AT KLIKKE SIG IND PÅ NOGLE AF DEM. HVAD KAN DER VÆRE GALT?

Jeg ved dette om hende:
HTTP_USER_AGENT: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; .NET CLR 3.0.04506; InfoPath.2)

Håber I kan hjælpe ...
Avatar billede olebole Juniormester
10. januar 2008 - 23:42 #1
<ole>

Valider siden på W3C og load den i FF med JavaScript konsollen åben! De to giver dig endda kun en del af fejlene ... der er mange flere  =8-O

At koden kommer fra en professionel designer, betyder ikke noget. En designer har ikke mere forstand på webkode end en sygeplejerske eller bager. Koden er én lang fejl og bør skrives om fra bunden.

/mvh
</bole>
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
25. januar 2008 - 13:58 #2
Du har sikkert ret. Jeg vil se på at der åbenbart manger nogle div closing tags, og så må det være det.

Læg et svar
Avatar billede olebole Juniormester
25. januar 2008 - 14:30 #3
Ellers tak. Læg selv et svar og accepter det - så venter vi med points til en anden gang  ;o)
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
26. januar 2008 - 11:32 #4
Ok så, tak.

Jeg har ellers ikke meget tid til eksperten mere, har fået nyt job
Avatar billede olebole Juniormester
26. januar 2008 - 17:24 #5
Helt i orden - jeg har også selv travlt for tiden og har derfor skruet lidt ned for E-aktiviteterne  :)