Avatar billede a1a1 Novice
11. januar 2008 - 04:37 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

rippe musik fra webside

hvad skal jeg bruge, mener der var noget der hed streambox, men det er "det" ikke mere...

http://www.snarg.net/fraf_quang/squeee_quang/input.cfm?snargtextsend=yes&tw=yes
Avatar billede a1a1 Novice
11. januar 2008 - 04:40 #1
link virker ikke...

http://www.snarg.net

klik på # tegm i højre side (bund), klik på squeee (og lidt flere, til der kommer musak ;o) )
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2008 - 06:36 #2
tag et kig på audacity http://audacity.sourceforge.net/
11. januar 2008 - 07:55 #3
http://www.piratgruppen.org/spip.php?article35 - punktet [Rip Lydklip på PC] ...
Avatar billede a1a1 Novice
28. januar 2008 - 20:46 #4
sorry, for mit sene "respond", pwcca lig et svar, jeg har ikke prøvet det men, larrys svar er til at rippe .ram filer (hvilket det ikke er). Så skynd dig inden jeg tester ;o))))
Avatar billede a1a1 Novice
28. januar 2008 - 20:47 #5
lig hedder vel læg ;o)
28. januar 2008 - 23:26 #6
... mit indlæg er generelt at "recorde" den lyd der til enhver tid kommer ud af din PC's "højtaler"... Det kan være fra hvad som helst. Eksempelvis en video/audio stump fra youtube ell. lign. ...
Avatar billede a1a1 Novice
29. januar 2008 - 00:31 #7
..hmm læste kun halvdelen/starten af dit svar (link) ;o) "Rip Lydklip på Mac", sorry...

men hvad virker? jeg endnu ikke prøvet audacity....

så larry læg også et svar ;o)

når nok heller ikke at prøve i dag...
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2008 - 03:18 #8
a1.... begge forslag skulle jo gerne virke, så det er jo op til dig hvad du foretrækker ;)
29. januar 2008 - 10:31 #9
Ping...
(Som et bidrag...)
Avatar billede a1a1 Novice
30. januar 2008 - 02:41 #10
jeg må prøve, har hentet audacity (realplayer er ikke lige mig), undskyld ventetiden ;o)
30. januar 2008 - 07:48 #11
PS: Realplayer har jeg nu ikke nævnt - i Linket er bare et eksempel på en lyd ting fra nettet som automatisk afspilles vha Realplayer. OG sakses vha program [Soundcapture] ...