Avatar billede dtm Nybegynder
13. januar 2008 - 11:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mere plads på nettet?

Jeg har en hjemmeside med 100mb webhotel. Pladsen er ved at være opbrugt, og jeg ved at hos min udbyder, kan jeg købe yderligere 100mb for 5-15kr mere om måneden.
Men jeg ved at man flere steder kan få flere GB gratis på nettet.
Men er disse steder kun til backup, eller er der et sted hvor man kan ligge sine billeder og filmklip, og så i sine koder lave link til det sted hvor billederne ligger, og så få dem vist på hjemmesiden, lige som hvis de lå i en mappe under hjemmesiden..

Håber der er nogle der forstår?
Avatar billede leif Seniormester
13. januar 2008 - 12:14 #1
Ikke som en undermappe, men som et subdomæne ville det kunne laves.

Men hvad med at få et større hotel hos en anden udbyder ?
Avatar billede dtm Nybegynder
13. januar 2008 - 12:53 #2
har jeg også tænkt på.
Så at one.com er ret billige, og man får mere plads.
Men der kan jeg ikke bruge access databaser, og det bruger jeg ret meget...
Kender du nogle steder udover wannafind, hvor jeg kan bruge Access databaser?
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. januar 2008 - 15:20 #3
Måske surftown.dk
Avatar billede justrace Novice
13. januar 2008 - 18:00 #4
Det kunne være webdomain.dk. 2 gb 29,-
Avatar billede nickti92 Nybegynder
14. januar 2008 - 14:53 #5
Kan du ved firebee.dk jeg har et webhotel der og jeg bruger access. Firebee er lige så billige som webdomain eller one.
Avatar billede dtm Nybegynder
20. februar 2008 - 18:25 #6
jeg har valgt at bruge firebee.dk... skal du have point nickti92?
Avatar billede dtm Nybegynder
10. april 2008 - 22:23 #7
nå ikke