Avatar billede epsilon Novice
14. januar 2008 - 11:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at logge på msn

Hej alle jer eksperter...
Som mange andre har jeg problemer med at logge på msn. Jeg kan godt lukke msn helt ned og så starte det op... den forbliver dog kun logget på i et par minutter så det er ikke helt optimalt. Jeg har læse andres posts hvor der bliver beskrevet at man skal:

'Go to Start, run, then type "regedit"

Navigate to HKEY_CURRENT_USER\Software\microsoft\MSNMessenger\Policies

Delete the key "contacts.msn.com"'

Den metode kan jeg ikke få til at virke fordi jeg ikke har nogen mappe/fil der hedder Policies!

En anden metode jeg også har prøvet:

start>kontrolpanel>internetinstillinger>indhold>nulstil SSL-status

og derefter:

start>kør>tast: cmd>tast: ipconfig /flushdns (tryk enter)

Her kan jeg derefter også logge på messenger men også kun i få minutter... Jeg har også prøvet at geninstallere messenger op til flere gange så det hjælper heller ikke.
Nogen der har andre muligheder for at fikse dette problem eller kan se om jeg har gjort noget galt i de andre metoder?
Skriv endelig hvis du har den mindste idé tak :)
Avatar billede haverslev Novice
14. januar 2008 - 12:34 #1
Avatar billede epsilon Novice
14. januar 2008 - 13:55 #2
jeg har været derinde og prøve alt det de forslår. Jeg er da rimelig sikker på at min computer fuldt opdateret men den står bare og prøver at opdatere og kommer frem med en fejlkode: 0x80072EFD. Jeg vil lige prøve at undersøge det lidt nærmere og vender tilbage igen senere.
Avatar billede haverslev Novice
14. januar 2008 - 15:00 #3
Avatar billede epsilon Novice
14. januar 2008 - 16:32 #4
Nu er jeg hjemme, hvor messenger mærkeligt nok godt virker... Jeg har fået den fuldt opdateret så vil se i morgen om det virker på skolen. Var nemlig på min skole jeg ikke kan få messenger til at virke. Man skulle så tro at det var nettet der, der er noget galt med, men jeg er den eneste i min klasse der har dette problem.
Anyways jeg skriver igen i morgen om det har virket eller ej
Avatar billede epsilon Novice
15. januar 2008 - 09:19 #5
Så har jeg afprøvet det her på skolen og det virker^^! Fatter ikke det var noget så ekelt.. men takker mange gange, er ny herinde så hvordan er det jeg giver de point til dig?
Avatar billede haverslev Novice
15. januar 2008 - 11:52 #6
Ved at jeg lægger et svar, som du så kan acceptere :-)
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar