Avatar billede koch Nybegynder
16. januar 2008 - 10:02 Der er 1 løsning

Inkludere indhold på ens egen side så links også kan følges,curl?

Hej

Jeg har fået nogle til at lave noget indhold som jeg kan inkludere på min side, hvilket jeg gør med curl og det vises fint. Nu er problemet at jeg gerne vil kunne følge de links som er på siden så de også vises på min side. Har I ideer til hvorledes dette gøres?

Mit eget forslag er at bruge absolutte stier og vise linket i et pop-up vindue, som man så kan lukke igen.
Men kan det gøres med relative stier også?

På forhånd tak.

/Jacob
Avatar billede koch Nybegynder
16. januar 2008 - 10:49 #1
Jeg fik det løst.

Jeg lavede en fil (som hed det samme som deres fil) som inkluderede stien som var angivet i linket. Linket var lavet vha. af et ID og een bestemt fil, så det var ikke noget problem.