Avatar billede -gízmo- Nybegynder
17. januar 2008 - 01:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fjerne navn på celle. Samme celle navn i 2 forskellige ark.

Hej
1. Spørgsmål:
Når jeg har navngivet en celle har jeg problemer med at fjernet navnet og få det oprindelige navn tilbage, altså f.eks. fra skat til B12. Hvordan gør man det?

2. Spørgsmål:
Jeg vil gerne vide om det er muligt at navnegive en celle i et ark med navnet skat, men også have en celle i et andet ark med navnet skat. Hvis begge ark er i den samme excel fil.

Jeg håber I har en løsning.
17. januar 2008 - 07:26 #1
Indsæt->Navn->Definer
Marker navnet, og klik på 'Slet'

Et navn kan kun optræde en gang i en projektmappe.
Avatar billede -gízmo- Nybegynder
17. januar 2008 - 21:18 #2
Mange tak for hjælpen. Jeg har dog fundet ud af at det er muligt at give en celle de samme navn i to forskellige ark i den samme projektmappe. Dette tror jeg dog kun virker med excel 2007. Dette gøres under navnestyring.