Avatar billede jk501 Nybegynder
19. januar 2008 - 00:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan du lave et "logo" som skal bruges til tryk på T-shirt?

Vi er en flok unge mennesker, som hvert år tager på festival i Skanderborg. Planen er at vi i år (august 2008) vil have trykt vores helt egne T-shirts, og har i den forbildelse fundet ud af hvordan vores "logo" skal se ud, men har ikke selv evnerne til at lave det, kan du hjælpe?

Idé: Vi skal bruge "Walther" som er maskot for festivalen. Du f.eks. møde ham her: www.smukfest.dk/index.asp?id1=227

Tanken er at han skal ligge (sovende) i en hængekøje imellem 2 palmer, meget gerne med en sombrero over noget af hovedet, men ikke mere end at han kan genkendes.

Måske ligger der et par øl under hængekøjen?

Farverne skal passe på Walthers stil, så det skal laves i enkle streger, med enkle farver - cartoon agtig.

Måske skal vores navn stå klart og tydeligt over logoet - vi kalder os "Team siesta"

Hele stilen skal altså være lidt Mexico-agtig.

Opløsningen skal være stor nok, til at billedet kan fylde en stor del af brystet på en T-shirt, altså omkring A4 vandret.

---

Vi har ikke det vilde at tilbyde for at lave jobbet, men kommer du forbi på festivalen, så er der gratis øl i vores telt....

Kommer du ikke forbi, kan vi nu nok også finde ud af et eller andet.

Mangler du info til opgaven, så sig endelig til.

/Team siesta
Avatar billede jernrosen Nybegynder
20. januar 2008 - 08:25 #1
Et forsøg herfra - godt nok ikke så meget mexicansk - mere sådan noget eksotisk strand. Jeg kunne ikke rigtigt give ham sombrero på, da jeg synes det fjernede for meget af fokus på ansigtet.

værsgo : http://jensrosendal.frac.dk/walther.gif
Avatar billede jk501 Nybegynder
20. januar 2008 - 21:01 #2
Det er fandme et rigtig godt bud. Ingen tvivl om at det kan bruges, men vil godt lige se om der kommer andre bud.

/Team siesta
Avatar billede studious_design Nybegynder
21. januar 2008 - 12:17 #3
*heheh* Jeg synes også det er et godt bud... og jeg kan desværre ikke matche at lave så gennemarbejdet bud gratis ;)

Til Jernrosen - smid sombreroen ind over T'et, og den er i vinkel... :)

Med venlig hilsen    Emil Larsen

Manager, Studious Design

[T]: 24 81 56 81
[M]: info@studiousdesign.dk
[W]: www.studiousdesign.dk
Avatar billede jk501 Nybegynder
21. januar 2008 - 15:17 #4
Tak for forslaget Emil.

Hvad siger du - jernrosen - kan vi smide sombreroen op på T'et? Jeg ved ikke hvordan det kommer til at se ud, men lyder spændende.
Avatar billede ne-no Nybegynder
21. januar 2008 - 15:50 #5
Sad og stenede under superbowl igår lidt og fik lavet denne.

http://www.neno.dk/done.png

Ved slet ikke om den er brugbar, men det vælger du selv jk201-ROBOT
Avatar billede jernrosen Nybegynder
21. januar 2008 - 19:25 #6
Ok - forsøgte mig med sombrero over t'et - jeg kan sagtens følge studious ide - jeg synes bare ikke liiiige at jeg har talentet til at tegne sombreroer *S*

værsgo : http://jensrosendal.frac.dk/walther2.gif
Avatar billede studious_design Nybegynder
21. januar 2008 - 20:01 #7
*hah* jeg synes sq den er meget cool ;)
Avatar billede jk501 Nybegynder
22. januar 2008 - 14:33 #8
Ingen tvivl om hvor de 200 point skulle hen. Vi ved endnu ikke hvilken tegning vi bruger, men det bliver én af dem.

Også tak til ne-no, for et rigtig godt bud.

Til jernrosen - hvis vi ses på Skanderborg, så kom fordi og få en øl, eller 7. Jeg vil også gerne sende dig lidt ekstra, men for at kunne gøre det, har jeg brug for f.eks. en adresse. Hvis du er interesseret, så smid en mail på:

knudsenpaaferie hotmail com
Avatar billede jernrosen Nybegynder
22. januar 2008 - 16:59 #9
Det er ok uden betaling - jeg har en masse tid, hvor jeg alligevel bare sidder og bruger på at blive dygtigere *S*

Hav en god tur *S*

Pas på jer selv - de andre gør det ikke for jer *S*