Avatar billede nikolai19 Praktikant
19. januar 2008 - 13:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bærbar pc har mistet kræfterne? Bl.a. ved Counter Strike

Hey... Jeg købte en Fujitsu Siemens laptop i januar 2007 og har egentlig været fuldt ud tilfreds med den...

Der sidder følgende ting i den:

Prozessor  Intel® Core™2 Duo processor T7200, Intel® EM64T, 4MB L2, FSB 667
Taktfrequenz  2.0 GHz
Arbeitsspeicher  2GB (2 x 1024MB) DDR2 533
Festplatte  120GB SATA
Grafikchipsatz  nVidia GeForce GO 7600
Grafikspeicher  256 MB Grafik RAM

Men her på det sidste, fra engang i november af, er den begyndt at blive sløv når jeg spiller Counter Strike Source. Jeg har været nødt til at sætte opløsningen ned fra 1024 x 768 til 800 x 600 og har måttet sætte en masse af indstillingerne til det laveste for overhovedet at kunne køre det...

Jeg troede så en formatering kunne løse problemet, men det er ikke tilfældet :( - Den kører godt nok lidt bedre end til sidst inden jeg formaterede, men er stadig nødt til at sætte opløsningen ned til 800 x 600 samt at sætte en masse indstillinger ned...

Det der undrer mig er at jeg de første 10 mdr. ca. kunne spille uden problemer overhovedet i opløsningen 1024 x 768 med indstillingerne i top og pludselig er det ikke muligt mere?

Der er jo stadig 1 års garanti på den, men jeg ved ikke om det er helt normalt at den taber så meget power?

Håber i kan hjælpe!

På forhånd tak Nikolai
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2008 - 14:42 #1
Aner ikke om det hjælper på dit problem, men rigtig mange er blevet hjulpet med dette link http://www.helgec.dk/pagefil.html
Avatar billede nikolai19 Praktikant
19. januar 2008 - 15:27 #2
PERFEKT!!!

Jeg siger MANGE MANGE MANGE tak :-)

Hvis du lige smider et svar, så får du pointene ;-)
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2008 - 19:08 #3
Har du testet om det hjalp
Avatar billede nikolai19 Praktikant
20. januar 2008 - 14:05 #4
hmm ja det hjalp, men kun et kort øjeblik :-(
Avatar billede nikolai19 Praktikant
20. januar 2008 - 14:05 #5
nu er det det samme som før
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2008 - 14:09 #6
"hmm ja det hjalp, men kun et kort øjeblik :-(" har du genstartet ind i mellem, hvis din fornemmelse er korrekt tyder det jo på at det er noget med memmory