Avatar billede niksen Nybegynder
20. januar 2008 - 15:41 Der er 1 kommentar

Kontakt form.. i outlook 2003

Hej med jer,

Jeg har en række kontakter som jeg har importeret fra et excel ark.
Jeg har samtidig lavet en form, med nogle ekstra felter, som jeg har publiceret.

Mit problem er nu at formen ikke er på som standard, og jeg kan ikke ændre mine kontakter til at benytte den nye form.

Den eneste måde jeg kan få en kontakt til at blive vist er ved at lave en ny kontakt, men importerede og eksisterende kontakter bruger outlooks egen standard form.

Er der nogen der ved hvordan jeg konvertere til den nye form, eller hvordan jeg sætter den til altid at bruge den nye som standard.

Jeg håber i forstår mit spørgsmål :)
Avatar billede kedde65 Praktikant
20. januar 2008 - 16:42 #1
Hejsa

Jeg har et word dokument liggende, som indeholder en kode der kan konvertere fra en formular til en anden. Smid mig en mail på ck@officekonsulenterne.dk så skal jeg sende filen til dig.

/Christian